Strona 1 z 1

Podlaczenie baku (pompy paliwa)

Post: 26 lutego 2012, 20:20
autor: Pawlos
W zbiorniku paliwa w sc59 jest wmontowana juz pompa. Wychodza z niej 3 przewody - 2 grube plastikowe i jeden cienki gumowy. Co do czego trzeba podlaczyc? Jedno to logicznie myślac na wtryski, jedno to odpowietrzenie.. ale trzeci?


edit:Sorry że bez przywitania, zaraz to nadrobię

Post: 26 lutego 2012, 20:33
autor: a-tomek
trzeci ten cienki gumowy schodzi na sam dol konczy sie pomiedzy kapa altka a zebatka zdawcza pod ta oslone tej zebatki zreszta tam powinien juz jeden byc , a jak niepomoglem to sciagnij se serwisowke http://www.fireblade.pl/down_serwisowki.php

Post: 26 lutego 2012, 21:12
autor: Pawlos
Tak sie domyśliłem że ten cienki gumowy idzie na dół. Jeden gruby idzie na wtryski a drugi gruby? :)

Post: 26 lutego 2012, 21:23
autor: blazej33
w SC57a
1 to przewód paliwa i idzie do listwy wtryskowej
2 to odpowietrzenie idzie na dół
3 to odpływ nadmiaru i idzie do trójnika lewa strona wysokość dolnej listwy wtryskowej

Post: 27 lutego 2012, 21:50
autor: Pawlos
Sęk w tym że serwisówkę własnie mam. W wielu punktach sa podane jakby dwie wersje "california type" oraz "except california type" - wtf?. Do mojego pasuje zawsze z pierwszego punktu. A w dziale zasilania paliwem jest tylko o tej innej wersji a tu zupełnie inna bajka, jakieś urządzenie "EVAP canister" z wieloma przewodanii, podlaczenie i uklad przewodow przy pompie paliwa tez zupelnie inne (31 strona w serwisowce :) Pewnie podłączenie przewodu powrotnego gdzies czyms jest przykryte i sie smieje do mnie ale jestem w kropce... Wszystko złożone bez problemu a tu taki klops ;D

Post: 27 lutego 2012, 22:25
autor: blazej33
heh kaliforni nie masz na pewno, wrzuć foty bo sprawa jest prosta tylko nie wiadomo dokładnie w czym właściwie problem ;)

Post: 27 lutego 2012, 23:11
autor: Pawlos
Tfu tfu.. odwrotnie napisalem, wlasnie nie mam tej californniii a w tamtym dziale tylko do tej wersji jest opis dokladny :)

http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... aliwa.jpg/

Nie ma czego ilustrowac ale daje skan z serwisowki - u mnie dokladnie tak to wyglada. Wiadomo co jest co... 1 - odpowietrzenie , 2- zasilanie, 3 - powrot
Nie ma w tym nic skomplikowanego tylko zapewne jestem totalnie slepy ale nie widze miejsca gdzie trzeba podłaczyć powrót czyli pozycje 3 :) zadnego wolnego przewodu, miejsca przy wtryskach ani ich okolicy gdzie to mozna by podlaczyc :) Niech mnie ktoś oświeci :|

Post: 28 lutego 2012, 00:03
autor: blazej33
czyli chodzi Tobie o drain hose który idzie tak jak w serwisówce w dziale Fuel Line dział 4.5 i Fuel system dział 6

Post: 28 lutego 2012, 18:50
autor: Pawlos
Rozklad serwisowki znam i dokaldnie ja przesledzilem. Oswiecił mnie posiadacz sc59. Jak mowilem chodzilo o mega glupote.. okazalo sie ze brak mi trojnika a nie wiedzialem ze jeden gruby i ten cieniutki przewod lacza sie razem na dole i ot cała filozofia

Post: 01 kwietnia 2012, 23:20
autor: Bidziu
Gdzie nie miałeś tego trójnika? Bo mam identyczny problem u siebie :) A tak wogóle jakby mógł ktoś wrzucić link do serwisówki sc59 byłbym wdzięczny bo te na stronie głównej nie działają...