Dzisiaj jest 12 maja 2024, 06:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Nowy Fireblade na 2012 rok

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 26 września 2011, 17:34

929 i 954 to tez prawie to samo a oznaczenia inne

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 26 września 2011, 17:42

tym bardziej że to oznaczenie nie jest nazwą motocykla tylko kawałkiem numeru z ramy a że rama jest ta sama to myślę że to będzie dalej sc59. Z drugiej strony np f2 i f3 miały lekkie zmiany i oznaczenie było inne. Tak czy siak lipa będzie bo wychodzi na to że sc59 "pożeracz oleju" będzie liftowany przez 6 lat. Technologicznie przepaść rośnie w porównaniu np z yamahą.

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 26 września 2011, 17:59

ale np jest 1000RR (SC57) i sie jednak dzieli na a i b wiec tutaj tez moze cos takiego zrobia a nawet powinni :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 26 września 2011, 19:01

[center]Honda fireblade 1992-2012 :)

Obrazek[/center]

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 26 września 2011, 20:39

Max_929 pisze:929 i 954 to tez prawie to samo a oznaczenia inne


Nie bluźnij :)

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 26 września 2011, 21:23

a tutaj mamy dla porownania nowa R1 :



Yamaha zaprezentowała model YZF-R1 2012, w którym największą zmianą będzie sześciostopniowy system kontroli trakcji.
Sześciostopniowy (w modelu sprzedawanym w USA siedmiostopniowy) system kontroli trakcji pozwoli motocykliście wybierać spośród 21 możliwości ustawienia, zależnych od tego czy na motocyklu siedzi sam, czy z pasażerem. System zostanie zastosowany seryjnie. Dodatkowa zmiana dotyczy przeprogramowania systemu mapowania ECU i umożliwienia bardziej płynnego oddawania mocy na niskich i średnich obrotach. Oprócz tego maszyna zmieni się nieco wizualnie, otrzymując nowe podnóżki, przednie reflektory, które wykorzystywać mają technologię LED, wydechy, nowe owiewki oraz półkę. Podwozie i silnik w modelu Yamaha R1 2012 nie zostały technicznie zmienione.

Yamaha YZF-R1 2012 ma być dostępna na rynku już w październiku tego roku, a oprócz seryjnego motocykla japoński producent wypuści limitowaną wersję World GP 50th Anniversary w biało-czerwonym malowaniu, której powstanie jedynie 2000 egzemplarzy. W Europie motocykl ma być dostępny w trzech wersjach kolorystycznych: matowoszarej (Matt Gery), biało-czarnej (Competition White) i niebieskiej (Yamaha Blue). Cennik nie jest jeszcze znany.


http://www.youtube.com/wa...player_embedded

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 26 września 2011, 21:37


Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 25 lutego 2009, 20:13
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl: GSXR1000 K8
Rok produkcji: 2008

Post » 26 września 2011, 21:55

honda robi drugi face lifting 1000RR'a a BMW liczy kase :D
jezeli patrzec na 4letni cykl wypuszczania nowego modelu, to jest nowy model to co za dwa lata bedzie nowe malowanie :P -------- czyli 8lat prodkucji sc59 :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 30
Rejestracja: 20 maja 2011, 15:01
Lokalizacja: Brzeszcze
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2004

Post » 28 września 2011, 14:05

hmm nie przesadzajcie że miedzy yamaha R1 a Bladym na 2012rok jest technoligiczna przepaść. :mrgreen: Fakt do BMW blademu daleko ale Yamaha R1 (2009-2012) to nic specjalnego, mam znajomego co przesiadł sie z Rn19 (2007) na Rn22(2009) i powiedział wprost że nie czuć żadnego przyrostu mocy wzgledem starszego modelu, prowadzi sie nic lepiej i nic lepiej nie hamuje, poprostu motocykl ma troszke inna charakterystyke silnika i zdecydowanie inaczej brzmi. Sprzedal to CENZURA i kupil S1000RR... Teraz to jest chopok dopiero zadowolony :jupi: :dance: (ale tak to jest holenderskie zarobki) Wracajac do bladego myśle że mimo małego liftu to nadal dobry motocykl to troszke bardziej agresywnym wygladzie, tylko jak z tym wcinaniem oleju? hihi:
TS350->GSXR 750->CBR 900RR->ZX-10R

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 29 września 2011, 22:17

A według mnie Rn22 od rn19 jest Dużo leprza ( co nie znaczy że lepsza od fireblade) Może nie jest dużo mocniejsza ale chociaż przyśpiesza nie tylko powyżej 10tys obrotów

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 29 września 2011, 22:39

wszysko zalezy od szofera , a nie od motora, ostatnio na brnie jezdził jakis leszcz na rn22 i jakos mnie nie wyprzedził, z kolei na słowacji był gosc na bmw i tez rady nie dal, a marcin na r6 daje rade, tyle ze to zawodnik,najwazniejszy jest szofer a nie motor

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 29 września 2011, 22:53

pewnie ze racja, mnie na torze też zx6r wyprzedzało ale ja byłem 1 raz. chodzi mi tylko o moje subiektywne odczucia z jazdy i ulicy i o przyśpieszenia. a jeśli o zakręty to ja za cieńki jestem żeby mówic o tym że któreś moto prowadzi sie lepiej niż inne :)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości