Witam.
W końcu znalazłem chwile czasu i zabrałem się za przygotowanie moto do sezonu. Zrobiłem wszystko w pół dnia. Przy SC59 jeszcze nie grzebałem, a nieco się różni od SC28,33 czy 57b. Na szczęście na Fireblade.pl w dziale "garaż/modyfikacje" jest dużo ciekawych informacji Tytusa i innych użytkowników, beż których byłoby ciężko. Najpierw założyłem filtr powietrza, wymyty i nasączony K&N. I tu pierwszy mój błąd... Za bardzo go nasączyłem (chciałem dokładnie:)). Po odpaleniu moto, żeby rozgrzać olej do wymiany, kopcił parę minut jak stara WS'ka:) Ale minęło. Akumulator bez problemów wymieniony. Kolej na przewody. HEL dostarcza gotowy zestaw 3 przewodów do danego motocykla, niestety nie podaje który gdzie wsadzić... Krótkie przymiarki i poszło. nowe kable mają gumowe "otulinki" i 2 nowe daje w zestawie HEL. Tylko i aż bo wykorzystałem jedną. Ściągnąłem przy tyle stare otuliny i przyciąłem przy brzegach żeby ładnie wszystko wskoczyło w środek i na ciasno skręciłem. Jak na foto. Z przodem poszły dwie stare gumy, (nad półką), i przy lewym zacisku. Z prawej nowa gumowa obejma. Wymiana płynu, odpowietrzenie i wszystko hula jak powinno. Czas na olej. Najpierw nie mogłem ściągnąć pługa, ale kilka śrubek, delikatnie z każdej strony i wyskoczył z zaczepów przy owiewkach. Filtr oleju nie chciał puścić, więc kurs do sklepu po "przyrząd dla pań do odkręcania słoików" i poszło Nowy K&N ma śrubę i można łatwo dokręcić czy odkręcić kluczem 17".
Do tego pokrętła regulacji zawieszenia womet-tech. i gniazdo zapalniczki którego jeszcze nie założyłem.
Poskręcałem na koniec wszystko i chyba tyle:) pozdrawiam i życzę bezpiecznego i ciepłego sezonu!
PS.
Wszystkie części kupiłem na naszym forumowym sklepie. Dostałem wszystko w dobrych cenach, szybka wysyłka, no i wszystko z jednego miejsca. Także stąd wielkie dzięki dla Tytusa, za ogarnięcie mojego zamówienia i dobre ceny:)