Dzisiaj jest 13 maja 2024, 10:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

wymiana swiec sc59

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 3
Rejestracja: 28 marca 2013, 20:34
Lokalizacja: radom
Motocykl:

wymiana swiec sc59

Post » 12 kwietnia 2013, 23:09

Panowie co ile km wymieniacie swiece w sc59? ewentualnie jakie preferencje odnosnie swiec?

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:26
Lokalizacja: Gołkowice
Pochwały: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Rok produkcji: 0

Post » 13 kwietnia 2013, 11:26

Tam sa pewnie swiece irydowe , to inspekcja 25 tys km wymiana 50 tys km

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 13 kwietnia 2013, 12:19

nie no bez jaj 50 tys km ?

ja w 929 mam irydowe fabrycznie i wymiana jest co 12 tys km.


faktycznie co 25600km inspekcja a wymiana świec 51200km masakra to czemu w 929 trzeba co 12800km wymieniać.

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 kwietnia 2013, 18:42

wcale nie trzeba i jeśli wszystko w silniku i układzie zasilania oraz zapłonu ok to też wytrzymają 50kkm
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 43
Rejestracja: 02 grudnia 2012, 16:20
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl:

Post » 13 kwietnia 2013, 19:50

Ja kupiłem do swojej świece Irydowe NGK ale jak zobaczyłem ile trzeba rozbierać by się do nich dostać to zwątpiłem :ooo: udało mi się wyciągnąć jedną bo tylko do niej miałem jako tako dostęp to tragedii nie było ale z tym 50 tys to bym się tak nie rozpędzał i zmienię je dużo wcześniej tzn serwis HONDY :P wole zapłacić pare złotych niż demontować pół motocykla.

Awatar użytkownika
 
Posty: 2
Rejestracja: 08 lutego 2013, 10:04
Lokalizacja: Poznań
Motocykl:

Post » 15 kwietnia 2013, 17:45

Kolego wcale nie trzeba demontować pół motocykla :P wystarczy odgiąć bak paliwa, wypiąć kable, zdjąć Air-box i do odkręcenia świec użyć elastycznej przedłużki do gedory, jaką kupisz w każdym możliwym sklepie typu Liroy Merlin/Norauto/Castorama itp. ;) Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 43
Rejestracja: 02 grudnia 2012, 16:20
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl:

Post » 15 kwietnia 2013, 22:04

Zdemontować nakładkę na bak, odchylić sam bak wypiąć masę przewodów i kostek potem zdemontować listwę wtryskową osłonę filtra powietrza sam filtr i dopiero widać cewki do których dostęp nie jest łatwy a do dwóch po bokach niemożliwy bo zachodzą na nie Air Boxy które trzeba chyba demontować razem z bocznymi owiewkami wolał bym raczej nie bawić się w odginanie znając moje zdolności manualne zaraz coś bym połamał :D jak dla mnie to za dużo zabawy więc odpuściłem i zmieniłem tylko sam filtr powietrza :|

Awatar użytkownika
 
Posty: 19
Rejestracja: 01 maja 2013, 10:21
Lokalizacja: SC
Motocykl:

Post » 01 maja 2013, 12:42

Wujek pisze:Ja kupiłem do swojej świece Irydowe NGK ale jak zobaczyłem ile trzeba rozbierać by się do nich dostać to zwątpiłem :ooo: udało mi się wyciągnąć jedną bo tylko do niej miałem jako tako dostęp to tragedii nie było ale z tym 50 tys to bym się tak nie rozpędzał i zmienię je dużo wcześniej tzn serwis HONDY :P wole zapłacić pare złotych niż demontować pół motocykla.

Mi w serwisie powiedzieli, że wymiana świec jest co 24 000km - właśnie zmieniłem, patrząc na stan wyciągniętych to długo by już nie podziałały


Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość