Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 05:03

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Testowalem nowego fajera 2008! :]

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 06 października 2009, 20:11

No właśnie nie marudźcie, po co lepszy sprzęt skoro na 33 można objechać większość przypadkowych posiadaczy pełnych literków (czyli pewnie prawie wszystkich* ;) )?


* nie umniejszając umiejętnościom tych którzy kupili litra w pełnej swojej świadomości :]


A że czasem chciałoby się jeszcze szybciej, cóż jak ktoś się wciągnął to i 250 KM nie wystarczy :P

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 17 kwietnia 2011, 22:56

teraz ja cos powiem. pierwszw wrazenia
przesiadłem sie na SC59 z litroweg Gixa K5, wiec osiagi tego moto mnie nie powaliły, ale nie jest źle jezeli chodzi o Honde, wielki plus dla Hondy za hamulce, Gix mimo stalowego oplotu i klocków lorriane carbone SBK hamował słabo, Honda na plus ma szersze kierownice, na minus brak wyswietlacza zapietego biegu, pozycja za kierownica Hondy ok, sety za nisko bezapelacyjnie potrzebne regulowane, jezeli chodzi o power to Gix K5 jest mocniejszy ma wiekszy moment obrotowy, ale mysle ze jeszcze pare dni i sie wprawie w to moto bo prowadzi sie nie żle, a juz za 2 tyg pierwasze jazdy w tym roku na Pannoniaring zaraz potem Slovakiaring

 
Posty: 69
Rejestracja: 26 sierpnia 2011, 03:09
Lokalizacja: z Polski
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha RN19
Rok produkcji: 0

Post » 26 sierpnia 2011, 03:26

Dziękuje Tytus i tazzman - Dzięki wam podjąłem decyzje- w lutym wracam do polski i zakupie Hondę SC59 - wasze wypowiedzi dały mi wiele do myślenia i wydaje mi się że Honda będzie najrozsądniejszym motorem.(jestem na forum nowy) ale szczególnie przekonuje mnie wypowiedź Tytusa :) jeszcze przed poznaniem tego forum wiele widziałem na YT filmików w Twoim wykonaniu i jeśli ktoś ma wypowiadać się na temat motoru to liczę się z Twoim zdaniem :) wiesz co mówisz bo od lat jeździsz motorem a nie jesteś wirtualnym znawcą który wypowiada się i ocenia motor znając go tylko z obrazków i filmików na YT - zawsze byłem zakochany w R1... moim celem przylotu do USA było zarobienie na R1 RN19. lecz mam znajomego który ma ten motor od 2lat i stale coś się w nim psuje- to regulator napięcia, rozrusznik, łożysko na sprzęgle- a ma ten motor 32000 przebiegu... wiadomo, człowiek nie kupuję motoru po to by cały sezon przestał u mechanika :) czytałem już wiele opinii na temat Franka SC59 chyba najbardziej który mnie martwi to jest zjadanie oleju :|... ale mam nadzieje że uda mi się trafić na udany egzemplarz:) mam jeszcze jedno skromne pytanie, która wersja jest lepsza Hondy? Europejska czy Amerykańska ? :) słyszałem że w wersji USA rzadziej zdarza się by silnik zjadał olej- ale tylko tak słyszałem dla tego chciałbym zapytać was o to :) z góry bardzo dziękuje za odpowiedź :)

Pozdrawiam!
Wielu ludzi ma marzenia i ja też należe do nich:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 26 sierpnia 2011, 07:19

Też byłem zafascynowany Yamahą i od 8 lat próbowałem kupić R1, ale ciągle trafiałem na szroty. Kończyło się tak że zawsze znalazłem zadbaną hondę...
Moto Psycho

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 26 sierpnia 2011, 19:10

problem oleju wystepuje tylko w modelach z 2008r moj naprzykład pije olej jak kon wode po westernie, ale wcale mu nie załuje bo fajnie jedzie, a szczególnie na torze, jest bardzo zwinny i poreczny

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 26 sierpnia 2011, 22:45

09 tez CENZURA oliwe moj jest przykladem :(

 
Posty: 69
Rejestracja: 26 sierpnia 2011, 03:09
Lokalizacja: z Polski
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha RN19
Rok produkcji: 0

Post » 26 sierpnia 2011, 23:07

Marek760i, hehehe dobre :D

ale problem z olejem to jest jedyna usterka tych motorów? czy coś jeszcze się psuję ?
Wielu ludzi ma marzenia i ja też należe do nich:)

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 27 sierpnia 2011, 07:31

do tej pory nic złego nie zaobsrewowałem, tyle ze mam dopiero nabiegane 9tys, chociaz, w sumie musze powiedziec, ze bardzo czesto sie psuje nie wiedziec czemu tylna opona, przednia za to dwa razy rzadziej , no i klocki juz mam 3kpl ale to pewnie z powodu czestych odwiedzin torów tak samo z tymi oponami mysle jest, w tym sez zrobiłem jakies 4 tys km a juz piaty komplet załozony, poza tym wiecej wad ten moto nie ma ;).

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 27 sierpnia 2011, 13:56

panowie pytalem w inym temacie ale cisza do ilu stopni macie konia na ssaniu jak go odpalacie ?

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 27 sierpnia 2011, 19:34

ale ,ze jak na ssaniu, sc59 nie ma ssania jak gaznikowce, poprostu sie odpala czeka az sie rozgrzeje i powoli rusza

 
Posty: 234
Rejestracja: 06 stycznia 2011, 15:51
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Honda
Rok produkcji: 0

Post » 27 sierpnia 2011, 21:09

Przekręcasz kluczyk czekasz aż zgaśnie czerwona kontrolka /światełko,zapalasz i czekasz aż złapie temperatury(. Np tata czeka aż złapie 60 stopni) i dopiero jedzie ;) .
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 28 sierpnia 2011, 09:55

a po co czekacie az moto sie nagrzeje??? ja nie dokońca tego rozumiem bo wg mnie lepiej odpalić i jechać delikatnie ( aż się zagrzeje) przecież silnik chodząc na wolnyh obrotach potrzebuje więcej czasu żeby sie nagrzać a co to oznacza że dłużej chodzi nie dogrzany. i rozgrzewa się nie równo? i czemu w puszkach nikt nie rozgrzewa silnika stojąc a tu robi tak wiele ludzi? czekam na konkretną odpowiedz

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości