Strona 3 z 5

Post: 11 maja 2013, 12:55
autor: Czarny
Też chyba zaczne szukać owiewek bo szkoda byłoby stracić seryjne. A na torze wiadomo gleby się zdarzają, tym bardziej jak zaczynasz się uczyć :P

Post: 11 maja 2013, 13:28
autor: Wujek
Oj święta prawda sam szukam sobie teraz Crash Padów bo pewnie w tym sezonie wybiorę się jeszcze nie raz na tor :P w sumie to mam Autocasco ale szkoda zgłaszać szkody dla kilku rysek na owiewce lepiej poczekać na nie daj Boże grubszego szlifa lub dzwona....

Post: 11 maja 2013, 15:31
autor: Marek760i
w tym sezonie juz byłem 2 razy na slvakiaringu.

Post: 11 maja 2013, 20:15
autor: heko55
Marek760i pisze:w tym sezonie juz byłem 2 razy na slvakiaringu.

I jak nowy sprzęt daje rade , dużo lepszy od cbry ?

Post: 11 maja 2013, 21:07
autor: Marek760i
juz stoi na allegro

Post: 21 czerwca 2013, 23:07
autor: sprytny.k
Marek760i pisze:w tym sezonie juz byłem 2 razy na slvakiaringu.


też byłem 17.06 :) Drugi raz w życiu i jadę na następny znowu. Frajda nie do opisania. Odechciewa się jeździć po ulicach. Po takim torze zrozumiesz do czego został fajer zrobiony.
Szukam owiewek torowych bo mi szkoda moich. A teraz już uderzam po takie czasy, że będzie ryzykownie :)

Post: 22 czerwca 2013, 08:20
autor: Marek760i
17.06 tez byłem na torze ale na Hungaroringu
szkoda, ze nie masz SC59 bo mam do niej plastiki torowe sety itd.
jakie krecisz czasy na slowacji

Post: 22 czerwca 2013, 10:15
autor: Czarny
oj no może nie odechciewa sie jezdzić po ulicach ale warto jest polecieć choć raz na tor żeby sprawdzić co się potrafi :D a jest warto :) ja jutro kręce w Zandvoort ,oby tylko pogoda dopisała

Post: 19 lipca 2013, 21:12
autor: sprytny.k
Czarny pisze:oj no może nie odechciewa sie jezdzić po ulicach ale warto jest polecieć choć raz na tor żeby sprawdzić co się potrafi :D a jest warto :) ja jutro kręce w Zandvoort ,oby tylko pogoda dopisała


Właśnie wyrwałem używane byle jakie. Na 05.08 na Slovakie będą :D A przez zimę pomaluję je w malowanie motogp albo tt legends :D

Co do czasów. Byłem teraz drugi raz i udało mi się zejść do 2:30. Z czego jestem zadowolony. Teraz jak mi się uda pojechać w planach mam 2:25. Tyle robią moi znajomi na S1000RR. Tylko, że niestety mam jakieś szanse jak poprawie zakręty. Na prostych BMW znika:/ Zwłaszcza, że Slovakia jest szybkim torem. Ale na szczęście są zakręty i dohamowania :)
A w ekipie najszybszy był na GSXR1000 K5 - 2:22. Pewnie by coś jeszcze urwał ale na 3ciej sesji wyleciał na szybkim lewym ( przed przedostatnią hopą )

Na kwalifikacjach miałem 2:35 co dało mi 13 miejsce w grupie C. Skończyłem 5-ty :D
I w wyścigu walnąłem życiówkę. Teraz jak pojadę na tor to z moim czasem wyląduję w grupie B. A tam jest już ciężko. Będę walczył w samym środku stawki. Młyn jak diabli.

W tamtym roku tak miałem. B grupa i start z 40tej pozycji. Było tak ciasno, że pierwsze okrążenie miałem ponad 3 minuty. Dopiero jak się stawka CENZURA to poleciałem swoim tempem i wywalczyłem 30 pozycję.

Mam nadzieję, że mi się uda w sierpniu pojechać :)

Post: 20 lipca 2013, 09:13
autor: DOMEL
sprytny.k, Czym latacie na slowacje i jakie sa ceny?? Jezdzicie na 1 czy dwa dni na tor??Bylem teraz na spee dayach na poznaniu ale z tego co sie dowiedzialem na slowacji jest sporo taniej. Przez te wyjazdy splukalem sie na amen ale licze ze we wrzesniu mogloby sie udac.Daj znac co i jak

Post: 21 lipca 2013, 11:00
autor: Marek760i
stary 17.07 był na fan kapie na słowacji z racji tego , ze jestem nie szczesliwym posiadaczem bmw płaciłem 30 euro za dzien do tego w cenie laptimer box zarcie picie itd, normalna cena to 80 euro przedpłata, na miejscu 110,

Post: 21 lipca 2013, 16:18
autor: MaciekM
ja byłem na poznaniu w zeszłym roku. zajebista sprawa, ( a co dopiero mówić o słowacji:) a jakie czasy wykręcacie na poznaniu?