Forum FireBlade.pl - CBR 1000RR, CBR 954RR, CBR 929RR, CBR 900RR
FORUM.FIREBLADE.PL
Forum miłośników Hondy FireBlade
CBR 1000RR | 954RR | 929RR | 900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  przejdz do galeriiGALERIA  przejdz na fireblade.plFIREBLADE.PL
przejdz do sklep.fireblade.plSKLEP FIRMOWY  KONTAKT  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  kanał RSS
SKLEP FIREBLADE.PL !


 Ogłoszenie 

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat

Tagi tematu: akumulator, mline

Akumulator M-Line
Autor Wiadomość
daniello22 


Motocykl: ******
Wiek: 32
Posty: 265
Skąd: Darłowo ;
Wysłany: Czw Mar 12, 2009 10:59 am   Akumulator M-Line

W zeszłym sezonie zakupiłem nowiutki Akumulator M-LINE YTZ10S. Sezon smigał bez zarzutu, pod koniec wyjąłem go podładowałem, podłączyłem pod urządzonko konserwujące itp.. wszystko jak należy... Ostatni miesiąc leżał sobie w ciepłym pomieszczeniu... W zeszłym tygodniu podłączyłem go do moto a tu cyrk na kółkach :!: Przekręcam kluczyk,patrze na licznik a ten udaje stroboskop- podobnie jak licznik biegów. Uruchamiam pompe a tu totalny black-out jedynie przekaźniki słychać jak "strzelają". Przeraziłem się okrutnie :| Podłączyłem akumulator pod 2 prostowniki i oba wskazywały że aku w 100% naładowane... Dopiero gdy podłączyłem go na nowo do moto (podłączyłem wcześniej wyjętę żarówki i kierunki) zobaczyłem że ledwo zipie...Myśle-mam zetrane prostowniki (ale że 2?!) Podjechał kumpel, podłączyliśmy akumulatory kablami, zero efektu. Wsadziłem aku kolegi- moto poszło od "kopniaka".ULGA :D Nie wiem co się stało z tym M-line-em, ale naładować go się nie da, a po podłączeniu wszystko szaleje jakby jakieś zwarcie robił.
Wkurzyłem się i zamówłem oryginalny, mam nadzieję lepiej posłuży...
Podaruj piwo autorowi posta! Przejdz do galerii użytkownika
 
 
melvin 
jest zajebisty


Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Rok produkcji: 2004
Wiek: 24
Posty: 134
Skąd: Wolbórz/Piotrkov
Wysłany: Czw Mar 12, 2009 1:37 pm   

w CB500 miałem aku "emlajna" i dobrze je wspominam, jedną zimę przestało w moto w nieogrzewanym garażu bez ładowania, sezon przejeździło bez problemu, druga zimę stało w ciepłym pomieszczeniu i było doładowywane, sprzedałem je razem z moto i byłem pod wrażeniem że tyle wytrzymało...
Podaruj piwo autorowi posta!
 
 
 
daniello22 


Motocykl: ******
Wiek: 32
Posty: 265
Skąd: Darłowo ;
Wysłany: Czw Mar 12, 2009 1:45 pm   

Może mi się jedynie jakiś "bubel" trafił, nie wiem... Zobaczymy jakie sa doświadczenia innych użytkowników. Kiedyś słyszałem opinię że aku najlepiej co sezon wymieniać, no ale jak wszyscy wiemy tanie nie są ,wiec bez przesady...Jeśli dałem teraz za oryginał 420zł, to oczekuję że pośmiga dłużej niż 1 sezon... W jednym serwisie znalazłem akumulator za 140zł, najwet jak na 1-en sezon to i tak cena gitara, ale niestety 10mm za wysoki...Wymagałoby to pewnych przeróbek i stwierdziłem że szkoda zachodu.
Podaruj piwo autorowi posta! Przejdz do galerii użytkownika
 
 
melvin 
jest zajebisty


Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Rok produkcji: 2004
Wiek: 24
Posty: 134
Skąd: Wolbórz/Piotrkov
Wysłany: Czw Mar 12, 2009 1:51 pm   

może ta twoja kosiarko maglownica do konserwacji akumulatora je po*ebała...
ja osobiście takich patentów nie używam, wolę sobie raz na 2 tygodnie iść do ciepłego(w końcu zmieniłem garaż) garażu i podłączyć aku do prostownika. przynajmniej jest okazja moto zobaczyć :)
co do wymiany aku co sezon to bujda napędzana przez sprzedawców...
w aucie wymieniacie aku co rok?

no i teraz mam jeszcze wątpliwości odnośnie aku w 929, wszak jest chyba chińskim wynalazkiem, nie wiem ile czasu już jeździ w moto, nie wiem kiedy padnie :/ ale w sumie póki trzyma prąd to się nie będę przejmował :)
Podaruj piwo autorowi posta!
 
 
 
Cris83cbr900 


Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Wiek: 30
Posty: 210
Pomógł: 6
Skąd: Rybnik
Wysłany: Czw Mar 12, 2009 4:53 pm   

Witam
Tez mialem do czynienie z M-linanmi i musze powiedziec ze to roznie z nimi bywa ale ogolnie to CENZURA-china. Ja w moim 954 mialem 2 szt w czasie 1 sezonu. Pierwszy padl mi po tygodniu drugi pod koniec sezonu - efekt po zalaczniu stacyjki przekazniki szalaly. Kumplowi w Drag starze tez padl po 1 sezonie inny znow kumpel mial w Sc33 i jak narazie jest ok. Problem w tym ze niektore m-line sa "sucho ładowane" tzn elektrolit do zalania aku jest osobno, a inne (jak w moim 954) sa juz zalane elektrolitem i kto wie ile tak staly bezczynnie tracac swoja zywotnosc. Teraz mam LANDPORT (sucho ladowany) i mam kurde nadzieje ze bedzie ok w tym sezonie i przyszlych.
Podaruj piwo autorowi posta! Przejdz do galerii użytkownika
 
 
 
LOLO 

Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Wiek: 34
Posty: 567
Pomógł: 2
Skąd: małopolsk
Wysłany: Pią Mar 13, 2009 7:01 pm   

Kupiłem zamiennik firmy MLINE YTZ10S (12V 8Ah) i wszystko było ok. tylko jak pojeździłem na długich światłach to miałem problem z odpaleniem moto z braku prądu, a dodam, że z ładowaniem w moim blejdzie wszystko w jak najlepszym porządku . Oddałem go na gwarancji i za dopłatą wziąłem Yuase YTZ10S (12V 8Ah) i problem zniknął !!! Przelatałem już cały sezon i no problem. Yuasa nie jest tania , ale warta swojej ceny jeśli będziesz dłużej użutkował sprzęta to na pewno się odwdzięczy żywotnością!!!
Podaruj piwo autorowi posta!
 
 
Mor 
Mor


Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Wiek: 34
Posty: 197
Otrzymane piwa: 1
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob Mar 14, 2009 8:44 am   

Ewentualnie można też śmiało wziąć Vartę. Mam już trochę doświadczeń z bateriami tej firmy i żadnych złych wspomnień.
Podaruj piwo autorowi posta! Przejdz do galerii użytkownika
 
 
Martin.B.M. 
Sklep Serwis Motocyklowy


Motocykl: Komar
Posty: 549
Pomógł: 13
Otrzymane piwa: 2
Skąd: KALETY /
Wysłany: Nie Mar 15, 2009 2:56 pm   

Ja mam M line YTZ 10S 12v 8,Ah, żelowy taki za ok 160zł w 954 ,ma już rok i jest ok.Poprzednio w R1 miałem M line podobny żelowy 2 lata i nic .Pozdrawiam..:)
Podaruj piwo autorowi posta! Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

HONDA FIREBLADE | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28
S K L E P . F I R E B L A D E . P L  |  F I R E B L A D E . P L  |  R A C E T A Y L O R M A D E . P L
STATYSTYKI